Закупівля палива

Закупівля палива

На превеликий жаль, підробки дизпалива все ще зустрічаються у деяких АЗС, особливо тих, які працюють без назви, сертифікатів та орієнтуються на сільгоспідприємців. Тому підприємцям аграрного ринку слід бути особливо уважними при виборі партнера – постачальника ПММ.

Як обрати якісне пальне за кращою ціною?

Перевезення

Втрата якості палива може виникнути у продавців вже на етапі транспортування. По-перше, при перевезенні у разі температурних коливань виникає таке явище, як зміна обсягів палива (при охолодженні воно зменшується в обсязі до 10%), по-друге, не виключені випадки банального злодійства, адже водіям часто платять дуже мало і вони зливають частина палива. Природно, перед водієм бензовоза виникає проблема того, чим покрити недостачу: в дизель він може долити відпрацьовані масла, в бензин – дешеві присадки, а різницю в ціні – покласти в кишеню. Якщо на заправці немає додаткового контролю, співробітники АЗС навіть і не дізнаються про те, що продають вже зіпсований товар.

Зберігання на азс 

Друга проблема, яка позначається на якості палива, – підхід власника заправки до ведення бізнесу. Справа в тому, що ємності, в яких зберігається паливо на АЗС вимагають регулярного очищення за спеціальною технологією, інакше всередині резервуара розмножуються біологічні організми, можуть залишатися сторонні речовини (піщинки, листя, вода), відкладення, а це вимагає від власника додаткових витрат, на яких завжди можна заощадити. І, нарешті, ланцюжок замикається на співробітниках самих АЗС, які за відсутності належного контролю, можуть відливати собі якісне паливо з резервуарів, а натомість лити туди більш дешеві присадки.

Як відрізнити справжнє дизельне пальне?

За кольором і запахом. Як і у випадку з бензином, ознакою підробки є нетипові колір, запах: справжній дизель трохи темніше соняшникової олії і має приємний масляний запах, а темний колір і сморід, як від мазуту – ознака підробки.

За зовнішнім виглядом. Якщо ви набрали дизель в прозору ємність, зверніть увагу на дно – там не повинно бути ознак води або піщинок.

Особливу обережність слід дотримуватися взимку: навіть при низькій температурі дизпаливо повинне залишатися рідким, а будь-яке згущення або наявність білих пластівців – ознака випали парафінів.

На дотик. Дизпаливо повинно бути маслянистим і жирним, якщо ні, – воно сильно розбавлене з бензином.

Підробка дизеля

Основні випадки підробки дизеля пов’язані з продажем палива сільгосппризначення під виглядом дизеля для сучасних автомобілів. А в холодний період під виглядом «зимового дизеля» (не замерзає при негативних температурах) продають літнє дизпаливо (застигає вже при мінус п’яти). Бували випадки затримання бодяжники, які під виглядом дизпалива продавали навіть відпрацьовані масла (СТО, які займаються заміною масла, віддають такі рідини задарма).

Бензин і гас. Популярним способом зробити з літнього дизпалива зимовий є додавання туди бензину або гасу – це запобігає випаданню парафінів і дизель не замерзає при низьких температурах. Якщо з бензином або гасом переборщити, вони змивають масляну плівку з блоку циліндрів. Наслідки – капремонт.

Сірка і домішки. При недостатній очищенню дизпалива, в ньому залишається багато сірки і смолистих речовин. Призводить до підвищення температури згоряння в двигуні і в результаті порушується його нормальна робота, залишаються незгорілі залишки. Результат – утворюється нагар в насос-форсунках і їх підклинює.

В більшості випадків ознакою неякісного палива є низька ціна палива та периферійні заправки.

Всеукраїнська асоціація сільськогосподарських підприємців обирає лише перевірених постачальників дизпалива, стандарту Євро 5, водночас, отримуючи найкращу ціну за рахунок оптової закупівлі. Також завдяки фінансовим інструментам підтримки агробізнесу ми створюємо можливості для закупівлі палива в сезони зниження цін, що в комплексі дає найнижчу ціну на дизель для агровиробників!
Запрошуємо Вас до нашого офісу для обговорення потреб в ПММ, а також логістики та інших можливостей для зниження цін на паливо.